Látogatók

2012. március 26., hétfő

Bonnie - Damon parody csapó 4. by Sleepy

Ésssss Végre, mindenki nagy örömére megérkezett Sleepytől a Bonnie-Damon paródia, mely belopta magát a 11. érzékembe XD Én személy szerint dőltem a röhögéstől...annyira, hogy 10 percbe tartott még abba tudtam hagyni XD A végén már sírtam is a nevetéstől, szóóóóóval mindenkinek csak AJÁNLANI TUDOM! Lessétek meg. Ha valaki elfelejtette volna, hogy mi volt az első 3. részben, akkor tess: 

4. rész
- Tessék? - kérdezte Damon ledöbbenten a lánytól és kezét rögtön elkapta a másik hasától. - Azt ..azt a..akarod mo..mondani.. - hátrált folyamatosan a férfi és közben dadogva mutogatott a lány pocakjára.
- Hogy babánk lesz.. - mondta szemét összehúzva Elena és értetlenül nézett a másikra. - Azt hittem, hogy tudod. 
- Már honnan tudtam volna???!! - emelte fel hangját a vámpír.
- Hát nem ezért jöttél vissza? - kérdezte ELena és összehúzva magán a köntös ugrott le a pultról. - Meg az apja lánya célozgatás az ajtóban ... -mutatott a bejárati ajtó felé. - Ja és ez! -  fordult meg és a kezébe véve egy képeslapot mutatta fel nyomatékosítva a férfinak. Damon szinte sokkot kapva bámulta a színesen pompázó kartonlapot, majd közelebb lépve a lányhoz, annak kezéből kivéve olvasta fel magának halkan. A képeslapon egy mosolygós kisbaba üldögélt kezében egy cumival. Mikor a férfi kinyitotta, akkor az csilingelő babazenébe kezdett. Belül pedig Damon írásával a következő állt. 
" Bonnie! Te és a baba vagytok a MINDENEM" Damon "
- De hát itt az áll, hogy Bonnie! - mutatta Damon a lapot Elena felé és ujját a Bonnie névhez tette, majd értetlenül nézett a hasonmásra. 
- Igen látom.- vágta rá mosolyogva Elena. - Azt az egy dolgot furcsáltam is.. de gondoltam, hogy részeg voltál mikor írtad. - rántotta meg egyik vállát és megfordult, hogy töltsön magának egy pohár vizet. 
- Annyira részeg, hogy ne tudjam a gyerekem anyjának a nevét??!! - kérdezte kissé cinikusan Damon és Elenának még ekkor sem esett le, hogy talán az a képeslap rossz helyen landolt.
- A név rossz volt, de mind más egyezett! - fordult vissza kezében egy pohár vízzel. - A szöveg, a cím.. - sorolta. - Mégis mit kellett volna hinnem? Hogy Bonnienak és Neked gyereketek lesz? - kuncogott hangosan és belekortyolt az italába , közben végig a férfi szemeibe nézett. Damon komolyságot sugárzó arccal meredt a másikra, azt sugallva, hogy éppen most tapintottál rá az igazságra. Elena néhány másodperccel később, még bőven ivás közben jött rá az igazságra.  A meglepődöttségtől félrenyelt és kissé köhögve vette el szájától a maradék vizet amit egyből Damon arcába is öntött.
- TE ÖNZŐ DISZNÓ! - kiáltott kikelve magából. - HOGY TEHETTED???!!!! Damon párat hátrébb lépett a lánytól, tudta, hogy komolyabb fizikai problémát úgy sem tud okozni neki, de jobb volt most tartani a távolságot. Elena dühében amit csak ért fogta és a vámpírhoz vágta.
- Egy: fogalmam sem volt róla, hogy Te is terhes vagy. - lépett folyamatosan hátra, miközben kezeit védekezően rakta 'X'ben maga elé. - Kettő: Én önző??!! - kérdezett vissza és egy csibészes mosoly jelent meg az arcán. - Most népesítem újra Mystic Falls-t!! - tárta szét a karját, aminek köszönhetően egy alumínium tésztaszűrő csapódott az álához. 
- Én megbíztam benned! - fröcsögte ki ingerült hangon szavait Elena. - Én vártam Rád! Én szerettelek! Én vigyáztam a gyerekünk! - ordítozott tovább, a könyvek, edények, zöldségek és egyéb csecsebecsék továbbra is éles szögben repültek Damon felé. - És közben felcsinálsz egy másik nőt???!!!
-ÁÁÁáá.. ácsi! - emelte fel mutató ujját a férfi, hogy egy kicsit magára tudja hívni a másik figyelmét. - Nem közben! - magyarázta nyugodtan. - Előtte! - és ujját balra döntötte ezzel is jelezve az 'előtte' kifejezést. Elena némán állt a másik előtt de belül magában ordított. Ökleit teste mellett szorosan összezárta és dühtől fújtatva ment fel az emeletre.

- Áh.. végre, hogy itt vagy! - örült meg Damon az érkező látogatónak. 
- Mi történt? Elmondtad neki? - kérdezte aggódva.
- Igen el.. - mondta a vámpír kissé meggyötörten és fáradtan. - Teljesen kiakadt. - mutatott körbe a lakásba ahol a dobálgatás után rettentően nagy kupi keletkezett. - Aztán meg felrohant a szobájába és azóta fent sír. Nem tudom mit csináljak.
- Jól van, semmi gond. - lépett közelebb Bonnie Damonhoz és szorosan átölelte a másikat. Percekig állhattak így egymás karjába bújva, nyugodtan.
- Végre együtt a család. - szólalt meg erős cinizmussal a hangjában Elena aki a lépcsőről nézte a boszorkányt és a vámpírt. Damon és Bonnie rögtön a hang felé kapták a fejüket, majd a férfi távolabb tolta magától a lányt.
- Elena.. én.. - kezdte a boszorkány kissé szánakozó hangon és a lépcső aljához lépett. - .. el sem tudod képzelni, hogy mennyire sajnálom. - szólt barátnőjéhez könnyes szemmel és elcsukló hangon. 
- Persze, hogy nem... mert én még ahhoz is hülye vagyok, nem??! - vágott vissza keményen Elena.
- Nem ez nem igaz. - lépett Bonnie mellé a vámpír. - Ahhoz nem vagy hülye! - próbálta vígasztalni másik barátnőjét a férfi.
- És akkor most??! - kérdezte flegmán a hasonmás. - Összeköltözünk mindhárman és egyik nap velem másik nap meg ezzel a bűbájos boszival leszel??! - vetette fel szarkasztikus ötletét Elena.
- Elena, nem lehetsz ennyire önző! - állapította meg halkan Bonnie. 
- Nem, az én vagyok... - jelentkezett Damon és a boszorkányra nézett.
- Én tudom Elena, hogy nektek Damonnal komoly múltatok van, és hogy szerettétek egymást... de..Ő engem választott.. velem van és családunk lesz. El kell hogy végre engedd! - magyarázta. Damon pár lépéssel arrébb lépett a boszorkánytól, mivel amit mondott az mind szép és jó, de nagyon nem tűnik igaznak.
- Nos Bonnie... - kezdte mondanivalóját Elena irónikus hangnemben és lassan kezdett el sétálni lefelé a lépcsőkön. - Damonnal tényleg komoly múltunk van és mostmár úgy tűnik, hogy komoly jövőnk is lesz. Szerettünk egymást úgy ahogy még most is szeretjük egymást, ahogy mindig is fogjuk. Az hogy téged választott, az maximum egy hibás zsigerbeli súgásnak tehető be , mivel érkezésed előtt alig fél órával még engem döngetett a konyhapulton. - Ért oda Damon mellé és jobb kezét a másik vállára helyezve folytatta. - Ja és Gratulálok a kis Salvatore - Bennett családhoz, erős génű gyerek lesz... de nem annyira mint a Salvatore- Gilbert féle kislurkó. - tette tenyerét a hasára, ezzel a köntös vonala kirajzolta Elena növekvő pociját. Bonnie nem szólt semmit sem csak némán bámulta Damont és Elenát. Amíg Elena széles vigyorral az arcán bámult barátnőjére, addig Damon lesütött szemmel, zavartan állt a másik előtt.
- Tudtam! - szólalt meg síró hangon a boszorkány. - Éreztem...az a levél is... - mondta halkan és kezeit arca elé rakva temette bele síró arcát.
- Milyen levél? - kérdezett vissza Damon és ellépett a hasonmástól. Bonnie szipogva emelte fel fejét és az étkezőbe sétálva ült le az egyik székre. Elena és Damon követték őt.
- Miután megtudtam, hogy terhes lettem kaptam egy levelet. Nem tudom, hogy hogyan érkezett, vagy hogy ki hozta, de nekem szólt és lám... - mutatott a másik kettőre. - .. igaz is amit írt.
- Mi állt benne? - kérdezte kíváncsian Damon, amíg Elena unott arccal állt fel az asztaltól és támaszkodott neki a pultnak.
- Egy szürke boríték volt, rajta csak a nevem szerepelt, aztán a papíron a következő szöveg állt:

" Delenának kell lenni. Biztos, hogy az lesz. Érzem! Az évad végén Elena és Damon együtt lesznek. Ennek kell történnie. Ezek a spoilerek meg interjúk csak félre akarnak vezetni minket, mindig ezt csinálják, de annyira érzem, hogy Delena lesz a végén , mint mikor a 10. részben megéreztem a csókot. A 7. érzékem mondja ezt. A 8. érzékem is ezt súgja és az sosem hazudott még. A 9. érzékem sem csapna engem be soha, a 10. érzékemről meg már ne is beszéljünk. Delenának kell lennie, biztos vagyok benne. Üdv: Megbízható Zsigered"

- Istenem.. - suttogta halkan és kissé összetörten Damon magaelé. - Miért titkoltad ezt el 3 hónapig? - értetlenkedett a vámpír. - Miért???!
- Várj! - szólt közbe Elena. - Te is 3 hónapos terhes vagy? - kérdezte a lány barátnőjétől.
- Igen! - bólintott rá, könnytől kimart piros arccal a lány. - Miért..te.. - kérdezett volna a boszi de Elena nem hagyta.
- Mikor voltatok ti ketten ... ÚGY együtt? Mikor hoztátok össze a kis keveréket? - hadarta a kérdéseket a lány.
- Az Ősők báljának estéjén.. vagy éjszakáján... miért? 
- Aznap VELEM volt Damon! - vágta rá hangosan Elena a választ és kárörvendően elmosolyodott. - Az egész estét Velem töltötte. Először a zuhany alatt, majd a kandallónál és végül... - mondta egyszerre a kétlány.
- Az esőben a zongorán!! ÚRISTEN! - kiáltotta fel mindkét lány egyszerre. Döbbentek néztek egymásra és mindketten a másikra mutattak. Damont először nevetett a helyzeten, majd Őt is sokkolta a felismerés. Már Ő maga sem tudja, hogy kivel volt aznap éjjel és hogy mit is csinált. Eddig szinte biztos volt benne, hogy az Bonnie volt, csak is Ő lehetett, de mostmár bizonytalan lett. A kicsit több mint fél órája történtek miatt, teljesen bizonytalanná vált. Olyan régen érezte már ennyire közel magához Elenát. Azok a csókok, azok az érintések, olyan forróak, hevesek és természetesek voltak mint aznap éjjel. Damon összezavarodott, teljesen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése