Látogatók

2012. március 22., csütörtök

Bonnie-Damon paródia by Sleepy


Hali Sleepy vagyok!
Nos, nóri anno bukott egy fogadást, ami azt jelenti, hogy egy Damon-Bonnie szerelmi sztorit kellene írnia, de nem hozza, így úgy gondoltam, nóri bőrébe belebújva, az Ő szavaival átitatva hozom én ezt a sztorit.. természetesen TÖMÉNY TÚLZÁSOKKAL és lehetetlen történésekkel!! Szóval, nórisan, avagy optimistán!
Remélem tetszik!!
Imádat és szeretetözön! üdv: Sleepy



1. rész
- Tudod, nem szerethettem volna beléd Damon . - kezdte Bonnie halkan és félénken, kezével a kulcsait babrálta. - A zsigereim is azt súgták , hogy maradjak távol tőled...De.. - vett egy mély levegőt és sötétbarna tekintetét a másik tekintetébe fúrta. - ... de ahogy kitörted anyám nyakát.. én... - nézett a földre majd ismét a vámpírra. - én nem tudtam Neked ellenállni. Szeretlek, akkor is ha ez bűn.
-Ohh Bonnie! - esett térdre Damon a boszorkány előtt és könnyes szemmel suttogta a másik hasának. - Miattatok élek csak.. Te és a kicsi, majd egy lágy csókot nyomott a másik pocakjára.
-Hát tudod? - kérdezte tágranyílt szemekkel Bonnie. - Én azt hittem, hogy...
- Bonnie! - állt fel nevetve a fiú. - Persze, hogy tudtam.... Tudtam, hogy akkor este először a zuhanyzóban,majd a kandallónál, később pedig az esőben a zongorán az nem Elena volt.. bár ittas voltam és a szemem végig csukva volt, de tudtam, hogy Te voltál... 
-De honnan?  - kíváncsiskodott a boszorkány.. - miből jöttél rá?
- Tudod.... - kacsintott egyet. - A zsigerem súgta..

2. rész

3 hónappal később...

- Reggelt Hermione! - köszönt Damon széles vigyorral az arcán Bonnienak és odasétált a kanapén fekvő lányhoz, hogy egy lágy csókot adjon a homlokára. Bonnie erőltetett mosolyt ültetett az arcára és felhúzta térdeit, hogy a szeretett férfi is leülhessen a heverőre. - Mi a baj? - kérdezte kedvesen a vámpír, mert észrevette, hogy a boszinál nem minden van rendben. A tv fejjel lefelé forog az ablak előtt, a könyvek maguktól állnak névsorba a polcon, a kések pedig veszélyes táncot jártak a konyhaasztalon. Damon gyanakvó lett, tudta, hogy ez csak akkor fordul elő, ha a lány nincs éppen jó passzban. - Szóval mi a baj? - ismételte meg magát és megsimogatta a lány combját.
- Ma.. - kezdte halkan a lány és egy tincset levágott vajazókéssel a hajából. - ... ma voltam ultrahangon...
- Baj van a picivel? - pattant fel hirtelen Damon, arca aggódásról árulkodott.
-Nem!  - nyúlt a férfi keze után hogy visszahúzza magamellé. - ... vagyis igen, de nem úgy. Damon óvatosan, szinte sokkolva ült vissza a közben kacsatáncot járni kezdő kanapéra. - Mikor a doktornál voltam, akkor volt egy látomásom. - kezdte határozottan. - A pici él és egészséges.... testileg... de, a lelke.. - csuklott el a hangja, majd egy mélye levegő után folytatta. - ... a lelkét megszállta valami... vagy inkább valaki...
-Micsoda? Ez hogy lehetséges? -fakadt ki a vámpír? -  De ki? vagy mi? Vagy mi van?
- Tudod, 1 évvel ezelőtt, amikor Elena majdnem vámpír lett és az apja, John feláldozta magát.. 
-Igen? - húzta fel Damon a szemöldökét.
- Szóval John ugye az életét adta a lányáért, így a lelke megérdemelte, hogy kapjon egy második esélyt..
-Értem én, de ez, hogy jön a kicsihez? - vonta meg a vállát.
- Damon! - fogta meg a férfi kezét és szorosan hozzábújva nézett a zsigerből kék szemekbe. - John a kicsi. - mondta halkan és mosolyogva. - A kicsi maga John.
- TESSÉK???!!!  - pattant fel Damon a heverőről. - Éreztem! Tudtam! Valahogy a 7. érzékem azt súgta, hogy nem kellett volna teherbe esned, hogy ez a gyerek ez nem áldás hanem átok. ÉREZTEM! - mondta dühösen, szinte izzó tekintettel.
- Damon ez jó! - próbálta nyugtatni a lány a barátját. - Ez jó hír!
- Már mér lenne jó? - kérdezi Damon hitetlenkedve.
- Gondolj csak bele. - állt fel Bonnie is és szorosan bújt a másik forró testéhez. - Hat hónap és Elena visszakapja az apját. - mondta széles vigyorral az arcán. 
- Ja, egy csecsemőt... - húzta félre a száját. - Nincs is jobb egy pelenkás apucinál . - viccelődött csalódottan.
- Ne légy már ilyen házsártos! - mondta lágyan a lány és apró csókolt lehet a másik ajkára. - Mindig is közel akartál lenni Elenához. Tudom, nekem erről nem hazudhatsz, hiszen a zsigereim megsúgják az igazat, és ha most belegondolsz, a nagyapja leszel! A Családja része. Ez jó Damon, ez jó dolog! -  mondta egyre lelkesebben a lány mire a férfi is szélesen elvigyorodott.
- Igazad van. - bólintott egyet. - Családot akartam, és ím.... megkaptam... Köszönöm! - suttogta a lánynak és homlokukat összeérintve, csukott szemmel álltak egymáshoz közel.
- Most azt akarod mondani, hogy teljesült a legnagyobb álmod? - kérdezte huncut módjára a lány. Damon hangosan felnevetett majd fejét csóválva szólalt meg.
- A zsigereimbe látsz!! - és megcsókolta a boszorkányt.

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    Hát ez nem semmi volt.Gratula hozzá.
    Kedvenc részem amikor Bonnie benyögte,hogy hat hónap és Elena visszakapja az apját.Ezen még mindig nevetek.Köszi csajok.Nagyon ügyik vagytok.XoXo

    VálaszTörlés