Látogatók

2012. november 30., péntek

Delena dance, és a DEx megvágott videóban (Stefan és Caroline idegesítő beszéde nélkül és egy fantasztikus zenei aláfestéssel)

Gyönyörű jelenet...lett volna, ha a "csavarról" - sire bond - nem pofázik Stefan és Caroline a Delena tánc és szex jelenete alatt. Még jó, hogy vannak fantasztikus videó készítők, akik elénk tudják úgy varázsolni ezt a várva várt jelenetet, ahogyan azt MI Delena rajongók megérdemeljük. Egyébként a táncos rész nagyon romantikusra sikeredett. Olyan érzésem volt, mintha Elenának Damon lenne - képletesen szólva. - a menedéke...az otthona...Lassúzás közben, amikor egymáshoz döntik a fejüket (és becsukják a szemüket <3 annyira  látszik, hogy ők nagyon is szeretik egymást. BTW: Akkora csavar volt ez a sire bond effektus, hogy majdnem leestem az ágyról. Pffffffffffffffff! Kiszámíthatóan, szarul oldották meg. És most a Stelenások verhetik a nyálukat, hogy csak ez köti össze őket..de mi tudjuk az igazat, ugye? Hogy ez egy bullshit! :)  Nos, csak reménykedni tudok, hogy  a következő részekben Elena harcolni fog Damonért, és belátja, hogy a sire bond-nak semmi köze ahhoz ami kettejük között van. Két ember (bocsánat, vámpírXD) akik szerelmesek egymásba. Ez köti össze őket! Jó szórakozást a videóhoz (L)


Nektek hogy tetszett a rész? Mit gondoltok a sire bond-ról? És a Delena shiperek várva várt jelenetéről?

4 megjegyzés:

  1. Ez a videó fantasztikus, így tökéletes ez a jelenet! Véleményem a sire bondról: van benn logika, de Damon azt soha nem mondta Elenának, hogy őt szeresse, hogy feküdjön le vele, ez Elena döntése volt, szóval hagyjuk ezt az alárendelt dolgot. Mondom van benne logika, de az érzéseidet nem tudja befolyásolni, és Damon soha semmi ilyesmit nem mondott Elenanak, sőt Stefant védte az előző részben is. De nem rossz hogy ezt behozták, mert én szívesen megnézném azt hogy Elena harcol Damonért, és nem fordítva. A kövi részben mér most utálom Stefant, undorító. Tényleg sajnálom Damont, ez már tényleg nem fair, de JP az JP maradt. Valamit adni kellett a Stelena rajongóknak is, és persze elrontották az egész Delena jelenetet. Annak úgy kellett volna történnie ahogy ebben a videóban. Szóval engem nem érdekel a sire bond dolog, legyen ha ezt akarják, de szerintem pont így jön majd ki hogy Elena tényleg szereti-e Damont!!! Szerintem IGEN!!!! Lehet tényleg Damon miatt csinálta úgy a dolgokat ahogy, nem tűnik hülyeségnek, de én nem hallottam egyszer sem, hogy Damon arra kéri csókolja meg??? Én várom a folytatást, de előre megmondom ha a vége az lesz, hogy Stefant szereti és csak őt, és vele akar lenni, akkor én befejeztem a TVD nézését. De én bizakodó vagyok nagyon!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Niki nagyon is egyetértek minden mondatoddal!
      Ezt így egyben kellett volna leadni megszakítások és különböző hátsószándék feltételezése nélkül ahogy a videóban látható! Mert így ahogy a filmben szerepel, nagyon lehúzza az értékét! Pedig ennek egy őszinte szívből jövő egymásra találásnak kellett volna lennie!
      Egyébként én is nagyon érzem, hogy ez a vonal egy kicsit sántít. De az biztos ebben a részben sok olyan történt ami megerősítette a kötelék feltételezését.
      De ha nem lenne kötelék, akkor is megtörténhettek volna az események. Stef viselkedése nem hiszem hogy Elenának bejött volna.
      Ha mégis lenne, abban hiszek, hogy mögötte igaz érzelmek is lapulnak.
      Egyébként érdekes kérdés, mit is jelent ez a kötelék. Egy erős hovatartozást? Vagy érzelmeket is? Mert akkor Klausba igen sok hibrid csajnak szerelmesnek kellett volna lennie. Már ha feltételezzük hogy ez a kötelék olyan mint az övé. :D

      Törlés
  2. Hát Niki,Zsanett71,mindent elmondtatok,amit én is éreztem,és gondoltam a rész közben.Nem is nagyon tudok hozzátenni semmit,én is bízom benne,hogy Elena ki fog állni a döntése mellett.Aszem ennyi.

    VálaszTörlés
  3. Én eléggé haragos vagyok, amiért így elcseszték nekünk a Delena - egymásratalálást, és így megint a Stelenásoknak jó... Caroline - t meggyűlöltem, ő lett a Stelenások pápája, Lexi után. akire szintén haragszom a trailer - beli beszólása miatt, hogy "Damon sosem volt kiegyensúlyozott és visszfogott". Összefoglalva eléggé ingerültté tett ez a rész, de reméljük a legjobbakat!

    VálaszTörlés