Látogatók

2012. november 1., csütörtök

Stelena forever together. Damon forever alone. This is TVD. That's all.

Mindig nagyon hosszú összegzést szoktam írni az éppen aktuális részről. Ezt a hagyományt is meg kellett törni egyszer. Most ez elmarad. Nincs erőm, sem kedvem bővebben, a legrészletesebben írni erről a részről. Nem fogok mindent karaktert kielemezni. Ha azt mondanám, hogy csalódtam, az sem tudná kellőképpen kifejezni az érzéseimet. Röviden, tömören, gyönyörűen megfogalmazva: ÁT LETTÜNK BASZVA! Lehet, hogy senki sem akadt volna ki, ha nem harangozták volna be úgy ezt a részt, mint a Delena történelmének a csúcspontját. Damon mellett mindig kitartottam. Ő miatta érdemes nézni a sorozatot. Hát, eljött az ideje annak, hogy azt mondjam, ennek vége. Remek, isteni volt ebben a részben, de ez mégis kevésnek bizonyult. Nincs kedvem tovább nézni ezt a szenvedést. Az Ő szenvedését. I'M DONE. Talán nem is azért vagyok elkeseredve, mert nem lett Delena. Hanem azért, mert nektek olvasóknak állandóan hazudok. Igen, az írásaimban egy olyan Delenát kaptok, ami nem felel meg a valóságnak. Ilyen nincs, és nem is lesz soha. Elena és Stefan összeillenek. Damon igazán nem is Elenát akarja, nem szerelmes belé. Ő a szerelembe szerelmes. Ebben az epizódban megmutatta, hogy neki nem Elena kell. Hanem egy újabb Katherine. Őszinte leszek, felvállalom, és a végén elsírtam magam.(persze lehet, hogy az is hozzásegített, hogy buliból jöttem haza, és kicsit  felöntöttem a garatra. Nem árt a kikapcsolódás, és még milyen jól tettem, hogy nem néztem élőben ezt a rakás szart.)  Damonnak is fájt ezt az egész. És egy kicsit úgy éreztem, hogy fel is adta.  Ahogy mondta Stefannak, hogy " she's all yours". Ez a mai napjukra vonatkozott. De az egész TVD szerelmi háromszögét felöleli. Elena Stefané. És talán ez így van jól. A 6. részben lesz egy olyan DE jelenet, ahol Damon és Elena a hídon állva beszélnek (still kép). Damon valószínűleg segíteni akar Elenának (igen, Damon titokban elvégzett egy testőr tanfolyamot , hisz MINDIG ő segít neki, pf, szánalmas ez az egész), mert ijesztő dolgokat hallucinál. Amikor megláttam a stillképet, bezsongtam. De sikeresen elérte ez a rész, a sorozat legalja, hogy EGYÁLTALÁN ne érdekeljen. És a kövi rész sem. Lehet hogy meg se nézem. És az azt követőt sem. Az új rész promoját megtaláljátok a face-s oldalunkon. Külön nem rakom ki, mert nem érdekel. Szóval ennyi volt. Köszöntem szépen. Have a nice weekend. u.i. J.P-nek nem volt gyerekszobája, biztos szűz, és magához sem nyúlt soha. 3x19-t felülmúló jelenet? hol? igen, max az elméjében. De mi ugye oda nem látunk bele. Még milyen jó, mert csak elhánynám magam.  / Kiegészítés gyanánt - Igaz, nem J.P mondta hogy a 3x19. részt felülmúló jelenet lesznek ebben a részben, hanem a rendező , Joshua. J.P azt írta, hogy nem kell minden spoilernek hinni. Ezt Hédi drágám már láttam J.P twitter üzifalán, de mivel EZ nem elsősorban SPOILERszolgáltató oldal, nem raktam ki. Meg egyébként is az a twitteren keringő pletykákról szóltak. Forrásokat szoktam kirakni az oldalamra. Ha annyira régen vagy a rendszeres látogatója a blogomnak, akkor tudhatnád. Plusz: Ha nem hiteles forrást rakok ki, akkor oda írom, hogy nem hivatalos, vagy bármiféle jelzést teszek arra utalva, hogy NEM biztos, hogy van valóság alapja az aktuális hírnek. Azonban mindenki úgy gondolta, hogy azért a rendezőtől származó spoiler nem minősül FAKE-nek. Hát, ezért basztunk rá. Szóval Hédi (aki felhívta becses figyelmemet, hogy már én sem vagyok a régi. Köszönöm, mert lehet ha régi lennék még ennél is szebben írtam volna neked meg a válaszomat. - csetbe ) igenis szidom J.P-t, mert szólhatott volna Joshuanak, hogy ne mondjon hülyeségeket. 

Az új Promo alatt pár komment. So true (Mindenki csalódott, és mérges)

"Also It speaks volumes about how "epic" Stefan and Elena's love is when we can't just be left to SEE it, we have to be constantly TOLD. Because It's ironic that Elena says she's becoming someone she "doesn't want to be," because I'm JUST starting to find her interesting. the episode that was supposed to be the best of delena this season so far, ended up being the worst. wow. SO YEAH WE ARE PISSED

"Elena is pissing me off again, and honestly, at this point, I'd like Damon to get a new love interest and send E. to hell.
She's treating him like trash and hurting him all the time, using him but never giving anything back and I'm so freakin' tired of it."

"Damon should just leave town. Elena will realise she needs him, she calls him or something and they talk and talk and talk. And finally, she tells him "i love you". they will hug and kiss and they live happy in Mystic Falls and they don't have the cure and live forever together."

"I"M SO FREAKING MAD! WHY DID STEFAN HAVE TO INTERUPT ELENA AND DAMON? I want more DELENA, not boring old stefan.Elena didn't kill anyone, because she and Damon can control themselves, unlike Stefan.Elena laughed so much this episode with Damon,every scene was a smile, and then they danced together.When she is with him, she is focused on him. It's so beautiful. and then the second she see's Stefan, she thinks everything she does with Damon is wrong.You are a vampire Elena,Enjoy it! Be with Damon"

"I am SO PISSED about this last episode. like WTH we were promised great DELENA Scenes, they were supposed to be better than 3x19!!!!! My poor Damon is always against the world. Oh, and one more thing ELENA BETTER NOT BECOME HUMAN!"

"Honestly i don't think i am gonna watch next episode. and yes i know i am being a baby about it and TVD is not just stelena and delena but after tonight episode i am just done. 3 years, and still the writers just keep trying to make us love stelena... I loved the new storyline in the episode but i have never been this exsited for and episode and it was just disapointing, i am over this,,,"

10 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy csalódott vagy én is az vagyok rettenetesen. Nem erre számítottam azok után amiket beharangoztak, de azért nekem tetszett az ölelésük és a táncuk ha Bonnie nem jelenik meg több is lehett volna mert akkor Elena nem kap észbe hogy nem így kéne viselkednie.De ez volt az igazi énje aki régen volt és akit Damon képes előhozni.
    Ez után a rész után már nem várok semmit és nem is értem a képeket amik a 6-ik részből jöttek ki Damon hogy tud még mindig úgy nézni Elenára ahogy ott néz (mintha könnyek lennének a szemében legalábbis csillog a tekintete) és a karját nyújtani felé? Ő tényleg szereti Elenát mindennél jobban és ha nem lenne nem is tudom mit csinálna valószínűleg belehalna a bánatba. Mindegy Elena hányszor töri össze a szívét, tapos a lelkébe ő akkor is szereti és ez a legszebb az egészben de nem értékelik. Én úgy vagyok vele ha a 6-ik részben nem lesz semmi szép jelenet köztük ami reményt ad akkor végeztem vele.
    Még egy dolog azt se tudom már mit mondhat Elena Stefannak ami vallomás és esetleges szakításhoz vezet ha nem történt ebben a részben semmi amit be kéne hogy valjon vagy akkorra fog megvilágosodni hogy hoppá mégis csak szeretem Damont (erre inkább nem gondolok mert csalódok)
    Viszont amitől a legjobban félek az az hogy valami történik Damonnel az évadban legrosszabb esetben a fináléban nem akarom hogy valami baja legyen a gyógyszer miatt vagy annak felkutatása közben- Elena viszont megérdemelné hogy szenvedjen akkor jönne rá hogy mekkora hibát követett el de az már késő bánat.
    Andie azért nézd meg mit raktam a kis chatbe hátha jobb kedvre derít.

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, hogy ennek a felfokozott várakozásnak nem lesz jó vége, de hogy ennyire nem? Elena 30 percig élvezhető karakter volt, aztán jött Bonnie, és egy pillantása elég volt, hogy Elena visszaváltozzon a legidegesítőbb hülye libává, akit csak el lehet képzelni. Meg tudom érteni, ha nincs kedved már Delena fanfictionokat írni, mert nekem sincs már kedvem olyat olvasni. Szép lassan elérték, hogy ne akarjak Delenát. Damon túl jó hozzá és mindenkihez Mystic Fallsban. Ő csak ad, de nem kap semmit Igazad van, S és E összeillenek, amit Rebekahval műveltek, az is olyan hasonló (Homecoming). A visszatekintő részek sem voltak érdekesek, pontosan azt vetítik előre, amit már múlt héten is mondtam, hogy arra megy ki a játék, hogy Elenát visszaváltoztassák emberré, sőt talán Stefant is, aztán lehetnek majd pici Stelena bébik.
    Nem tudom, Damon mi a francot keres még itt, ha lenne egy kis esze, már rég elhúzta volna a csíkot innen, Elena meg váljon csak ripperré.
    JP védelmében csak annyit, hogy ő nem mondta, hogy ez nagy Delena epizód lesz, vagy, hogy a legjobb, ezt a rendező etette be a nézőkkel, hogy jobb lesz, mint a 3x19, ami egy vicc. Annyiban hasonlított arra, hogy Denver is azzal végződött, hogy a liba jól érezte magát Damonnal, majd összetörte szívét és most is.

    VálaszTörlés
  3. Ez meg mi a jó büdös franc volt? Látom ti is pont úgy ki vagytok akadva mint jó magam, de egyet
    értek eewaval és lorenaval. Andie, hidd el, hogy Damon megérdemli, hogy ki tarts mellette, nem más, hanem csakis Damon! De nézzétek mire bukkantam rá:

    Rövid részlet a TV Fanatic oldaláról

    Vigyázat Vámpírnapló-rajongók. TV Fanatic egy fantasztikus interjút tartogat nekünk Julie Plec-kel, aki különböző spoilerekkel lep meg minket arról, ami az évad első felében fog történni. Elmondhatjuk, hogy dúl a szerelem – és nem csak Elenának!

    Stefanról: „Azt akartuk, hogy Stefan legyen Elena hőse, hogy beigazolja azokat az okokat és módokat, amiért az előző évadban Elena őt választotta… Nem akartuk, hogy a saját problémái elmaradjanak és a következmények, amikor már nem lehet hős, mert ő maga is problémákkal küszköd, amik megnehezítik a vámpírlétet.”

    Damon-ról: „Azt akartuk, hogy Damon-nek saját szemszöge legyen, ami három évig nem volt a szemünk előtt és mi csak forgattuk a fejünket, bólogattunk Damon logikáján és végre úgy látjuk, mint egy srác, aki ’Hé, igazam van, és mind tudjátok. Mindannyian egy rózsaszín felhőben éltek.’ És végül csak most látjuk, hogy Damon valósága igazából sokkal racionálisabb, mint bárkié ebben a pillanatban.”

    A szerelmi háromszög: „Úgy gondolom, az emberek azért nézik és figyelik őrülten ezeket a magokat, amiket elültettünk, hogy egy hatalmas fordulatban részesüljenek majd, ami be is fog történni.”
    2012.11.02. 10:58, Orsikaa
    Mit szólsz hozzá?

    Mit szóltók hozzá, és föleg mi a fészkesfenét jelenthet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán azt jelenti hogy tényleg Stefan és Elena szakít a 6-ik részben bár már nem vagyok benne biztos és még talán a hallucináció amit az a valaki okoz Elenanak ráébreszti hogy igenis szereti Damont és ő az aki mindig segít neki. A képek alapján remélem egy szép delena jelenet lesz az a hídas és kárpótólnak minket a mai részért (damon nekem kétségbeesettnek tűnik azon a képen vagy szomorú és elena is lyan csodálkozó mintaha nem hinne a szemének reméljük damon nem hiába tartja a kezét elena elfogadja) és a 7-ik részben is elvileg lesz delena tánci.

      Törlés
  4. Őszintén megvallva én is nagyot csalódtam ebbe a részbe...teljesen egyet értek mindenkivel aki felvan háborodva...én nagyon szeretem/szerettem(ez attól függ hogy fog befejeződni a sorozatXD)a Vámpírnaplókat,és persze a DELENA párost,de meg kell mondjam mióta elkezdődött a 4.évad nem mondom azt hogy HÚÚÚÚ DE NAGY!!!..tényleg nagyon nagyon unom már én is a stelenát!!!....de én még hiszek benne hogy eljön a DELENA ideje is:)..(vagyis nagyon remélem:()...szerintem az írók csak húzzák a sorozatot a stelenával hogy minél tovább tartson a sorozat,és majd beköszönt a DELENA korszak:D,főleg most ebből a részből kiderült hogy van gyógyír a vámpírságra,szóval lehet hogy majd az évad végén Elena és DAmon fog emberré változni:D..és stefan mehet a búsba...XD

    VálaszTörlés
  5. Azzal kezdeném,hogy mindenki, (köztük én is)nyugodjon meg.Mindenkivel 1-t értek,teljesen kiborultam.Hihetetlenül meg lettünk szívatva,de ha vissza tudtok emlékezni a 3. évad során ez már megtörtént párszor.Szerintem ez az évad eddig szuper volt,de ez a rész....nem látok a pipátol.Sőt teljesen szét estem.Egyszerűen ordítani tudnék,amikor Damon arcán ezt a fájdalmat látom.Szóval,Névtelen:Úgy gondolod,hogy nem kéne feladnunk a reményt a DELENA korszakra?Nem is tudom,én már olyan régóta kitartó vagyok,de semmi eredménye,csak elszórt morzsákat kapunk!Szánalmas! J.P a Stelenás baromságával ki fogja nyírni az egész sorozatot.Na most akkor megyek is mert kezdek megint rohadt ideges lenni!Sziasztok.

    VálaszTörlés
  6. Most megint úgy jártam, hogy nem akartam a témához hozzászólni, mert ugyanúgy le voltam törve mint mindnyájan. DE! Olvastam a hozzászólásokat, szinte mindegyikőtökkel egyetértek, de ráakadtam maresy TV Fanatic bejegyzéseire.
    Damon-ról: „Azt akartuk, hogy Damon-nek saját szemszöge legyen, ami három évig nem volt a szemünk előtt és mi csak forgattuk a fejünket, bólogattunk Damon logikáján és végre úgy látjuk, mint egy srác, aki ’Hé, igazam van, és mind tudjátok. Mindannyian egy rózsaszín felhőben éltek.’ És végül csak most látjuk, hogy Damon valósága igazából sokkal racionálisabb, mint bárkié ebben a pillanatban.” -- Na ezt már tapasztalhattuk, a Ric-cel való monológnál, és a mai részben is amit a vámpírságról és Elenáról mondott Damon, hogy már most olyan mint Ő.
    A szerelmi háromszög: „Úgy gondolom, az emberek azért nézik és figyelik őrülten ezeket a magokat, amiket elültettünk, hogy egy hatalmas fordulatban részesüljenek majd, ami be is fog történni.” -- NA EZEN AKADT MEG IGAZÁN A SZEMEM.
    Egy fordulat a háromszögben, EZ a biztató! Már Andie én is ott tartottam, mint már egy régebbi bejegyzéseimben is írtam, hogy ha nincs változás nem nézem tovább, DE ez ösztönöz arra, hogy talán mégis lesz kedvező fordulat a számunkra.
    Ma megnéztem egy klipet, és az volt a másik ami jobb kedvre derített, és az gondolom hogy ezt mindenkinek meg kell néznie! Ettől visszanyered a hited, hogy talán mégis lesz Delena. Nézd meg a végén újra Damon szemeit! Az az elégedett mosoly!:D Szóval ez a klip visszahozott, erőt adott a folytatáshoz! :D NÉZZÉTEK MEG!
    http://www.youtube.com/watch?v=oINNj5QmkAM&feature=g-all-f

    VálaszTörlés
  7. Gyerekek! Látom akkor nem csak én törtem össze. Mindegyikőtökkel egyetértek :) Viszont most néztem meg feliratosan. Őszinte leszek, egy nagyon élvezhető részt kaptunk (volna? ). Csak nem kellett volna átbaszni a palánkon minket, hogy lesznek nagyon steamy DE jelenetek. Mert 1 db volt, a tánci. De szerintem az sem volt nagy szám. Sőt...Megmondom a frankót, én ebben a részben Stefan-Klaus-Bex jeleneteket élveztem a legjobban. Meg a Klaus-Stefan. Sőt, lassan odáig fajul a TVD hogy megkedvelem a mi szent Stefanunkat. Ezen a beszólásán sírtam, ellőtte élete első poénját? " Hadd nevezzem meg azt a több millió embert, akivel most szívesebben vacsoráznék." Ezen sírtam. Stefan ebben a részben nagyon is szimpatikus volt. És Elena? Önző. De még mennyire. Mindenkinek az érzéseivel foglalkozik, csak Damonéval nem. Átöleli, pedig tudja hogy mit érez iránta. Erre az sem mentség, hogy a vér hozta ki belőle. Nah és ha meglépik azt hogy elena és Stefan emberek lesznek akkor kész, le is út fel is út :D ágyő. De szerintem hajaznak a könyvekre, szóóóóóóóóval simán elképzelem hogy a végén Damon lesz ember. Akkor jön az igazán feketeleves. Esetleg Elena vámpír (vagy ember?) és Damon ember. Lehet hogy akkor igazán beleszeret. Ki tudja? MIndenesetre én nem reménykedem. A kövi részt is majd pénteken megnézem, ezért én fel nem kelek. Más: Szerintem Klaus fenomenális volt ebben a részben. Még mindig üdítően hat a sorozatra. És őszinte leszek ha most nem szerepelt volna benne, akkor biztos unalmas lett volna. Ezt a részt ő vitte el a hátán. Pedig általában Damon szokta legalább is nálam. De most haragszom is rá. Nem tudom mi a lófaszt hitt. Hogy elena egy újabb Katherine lesz???? A kövi rész utáni epizódban (a hídon) Damon segít majd Elenának. De miért???????? MIért? Damonból egy lúzert csinálnak, aki fut Elena után. Damon mindenen túl tud lépni. Ez a mottója " Move on". Akkor ezt miért nem tudja elenával is megcsinálni? felbasz. Zsanett71: Szerintem ne foglalkozz azzal, hogy J.P mit mondd. Ne higgy neki, se senki másnak. Ne is olvass spoilereket. Csak nézd meg a részt, úgy hogy nem vársz tőle semmit. Amúgy most megihletett ez a rész, de még nem tudom, hogy megírjam-e, tekintve, hogy megint sok időt venne el az időmből, és az Egyetem meg amúgy is fontosabb. Plusz azért sem, mert biztos, hogy nem lenne egy boldogsággal túlfűtött shot. nem akarnám hogy itt az emberek depresszióba essenek. Egyébként már a címe is megvan. Hm, meglátom. Nah, kitartás mindenkinek, akinek még van energia a Delenához.

    VálaszTörlés
  8. Engem már kezd jobban érdekelni Caroline-Klaus Tyler szerelmi háromszög:)

    VálaszTörlés
  9. Én nem is néztem végig... nem tudom már, miben higgyek a TVD - vel kapcsolatban. Kezdek egyetérteni azokkal a Stelenásokkal, akik azért Stelenások, mert nem akarják Elenát Damon közelében látni, mert szerintük nem érdemli meg...

    VálaszTörlés