Látogatók

2012. november 8., csütörtök

Gyerekek, nah mit hoztam? 4x07. rész Stilljeiből a legfontosabb képeket

Szóval, ahogy láthatjuk a 4x07. rész igen Delena és Klaroline centrikus lesz :) Most a Twitter szabályosan őrjöng, annyira izgatott lett mindenki. Én azért türtőztetem magam. Úgy vagyok vele, hogy majd hiszem ha látom. Amúgy is, ameddig Elena a viselkedésén nem változtat addig sajnos egyáltalán nem shippelem Damonnal. Sőt! Anyway: Damon még mindig nagyon HOT! Ez a csávó egyre szexisebb! Komolyan, nem értem, hogy nézhet ki valaki ennyire jól :D Csak a fontosabb képeket raktam ki. A többit megtalálhatjátok a face-s oldalunkon :) 







Stefan vajon hova készül? Mit csinál? Bár jellemző rá, hogy szart se :D A babérokat (azaz Elenát) ő aratja le, de a piszkos munkát nem ő végzi. Damon menti meg állandóan Elena piciny popóját, ő tanítja meg táplálkozni, valamint harcolni és táncolni is. Stefan, a barátja még is mi a lófaszt csinál????????????




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése