Látogatók

2012. november 16., péntek

4x07. rész - Bővített előzetes, és a Promo zenéje + egy gyors összegzés a mai részről

OMG!!!!!!!! 0:10-nél ezerszer visszatekertem....ahogy néznek egymásra, egyszerűen megöl engem :D Ez a rész ki fog nyírni XD Csak egymásra pillantanak, de már EZ felér egy kisebb fajta orgazmussal :D Hol volt ilyen Stefan-Elena között? :D 


A promo alatt pár nagyon IGAZ komment: 

"I hate how Stefan said "don't pretend this isn't the best day of your life". Yeah he is gonna be happy Elena admitted her feelings for him but Damon has tried to give Stefan and Elena chances to work things out.He is always saying whats right even though it might make Elena change her mind but she doesn't. What i don't think Stefan understands, is that Damon was never rooting for their relationship to fail he was just waiting for the right time when he and Elena could be together."

"Damon looks so upset when stefans says let's not pretend like this isn't the best day of your life stefan is just making him feel so guilty first he rubbed it in Damons face that she chose him now he's rubbing it in Damons face that he's basically the reason they broke up. How much can one guy take ?"

"Stefan was so stupid! He had Katherine, he had Elena, had everything, while his brother was suffering for love because he had the two women he loved most in his life, and now that his brother can finally be happy he is playing the fool!
DELENA FOREVER"

"WTF STEFAN??? You had Katherine and Elena for FOUR AND A HALF FYCKING SEASONS, you had the same boring-lying but caring-pity me-hurt attitude for like every episode and you can't just see that YOU ARE NOT THE MAN when the truth comes out...AND YOU ARE MAKING DAMON'S LIFE MISERABLE FOR 1000000 TIME....who you think you are??? Romeo???"

"Please dont hate me for this because I am a huge Delena like a lot of you and I want them to be together so badly. But there is a part of me that doesnt want to see them happen so fast after she broke up with Damon. I want her to admit the feeling she has and install the building blocks to a meaningful relationship. I don't want Damon to be a rebound or an itch she had to scartch. I want Elena to work for Damon the way he did for her."

"WTH is wrong with Stefan?!?!? It's not Damon's fault that he's always been there for Elena every step of the way. Stefan needs to STOP acting like a kid and ACT like a MAN!!!!!!!!!!!!!!"

Ez a zene annyira Delena!!!!!!!!!!!

We all go a little mad sometimes

Úúúúúriiiiiiiiiisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn! végreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nem gondoltam volna, hogy Én még valaha is Delena lázban fogok égni. De megtörtént a csoda...Ez nagyban köszönhető annak, hogy Elena végre gondolkodik, és úgy cselekszik, ahogyan szeretne, és nem ahogyan azt elvárják tőle. Szimpatikus volt! Egyébként az egész epizód nagyon izgalmasra sikeredett. Elena hallucinációi is durvák voltak. Az elején amikor leszúrta Jeremyt...csak úgy pislogtam. Voltak ám olyan jelenetek ahol alig kaptam levegőt XD Durci! OMG Delena is coming! ♥ Összegezve mire lehet számítani? Some Klaroline moment (oké, hogy azért jött létre, mert Caroline el akarta terelni Klaus figyelmét, de ettől függetlenül nekem bejöttek) ♥ Klaus MEGAGIGA badass és hihetetlenül cuki ♥ egy pici Jeremy-Damon oltogatás (olyan kis bromance stílusbanXD) ♥ Stefan-Elena broke up ♥ Damon a világ legönzetlenebb vámpírja ésssssssss végre ezt Enci drága is belátja és azt is hogy szereti, vagyis amit Damon iránt érzett emberként, az most vámpírként felerősödött benne (azért hangosan is kimondhatta volna, hogy "I love him"..no nem baj, ami késik nem múlik. A kövi részben úgy is elmondja neki. De ha neki nem, a promoból kiderül, hogy Caroline-nek elmondja, hogy Ő igenis küzdött - vissza akarta fordítani - Damon iránti érzései ellen, de azok egyre csak erősödtek és intenzívebbek lettek. És milyen igaz <3) Jajjjjjjjj hihetetlen milyen aranyosak együtt az utolsó jelenetben (Damon-Elena a szobában) Mintha járnának:D ♥ Csak egymás kezét fogták de ahwwwwwwww! Elenán végre látszik, hogy szereti ezt a hülyét :D Olyan szeretetteljesen (és szerelmesen?) nézett Damonra, mint még soha. Hát igen, a halál árnyékában sok mindenre jön rá az ember. (gondolom). Damon már megint megmutatta, hogy mennyire önzetlen ha Elenáról van szó. Sőt, nem hiába mondta el Elenának, hogy van gyógymód a vámpírságra....megint Stefan helyezte maga elé. Azért mondta el Elenának, hogy ne haragudjon Stefanra. Áhhhh ♥ Örültem, hogy VÉGRE Elena megköszönte Damonnak, hogy megmentette. Ugye ez emberként nem tartozott a jó szokásaihoz :) Jújjjjjjjj és még valami: Katherine-t is jó volt újra látni. Bár tény, jobban örültem volna, hogy ha nem csak egy hallucináció, de így sem volt rossz. Annyira jól formálja meg Nina Kat karakterét, hogy az nem igaz. Imádom. Nina tényleg nagyon tehetséges. Damon beszólásai még mindig ütöttek:) Jeremy mikor kérdezte tőle, hogy mi történt vele, erre Ő: " Long story...buy the ebook" Szakadtam XD És ahogy látom még mindig nem tette túl magát Alaric halálán :( Poor guy! u.i Eskü a végére megsajnáltam szegény Stefant XDDDDDD Bevallom, megkönnyeztem a Stelena szakítást. Külön öröm volt, hogy utána szakítottak, miután Elena megtudta az igazat about the cure :) És, hogy nem azért lett vége ennek a kapcsolatnak, mert most épp haragudott Stefanra, hanem mert SZERETI DAMONT! Most le a kalappal az írók előtt. Nagyon szépen oldották meg ezt a Stelena szakítást. Szóval érthető ha elérzékenyültem. Igen, nem egy annyira elvetemült Delena (inkább Team Damon) rajongó vagyok, aki utálkozva nézi végig ezt a jelenetet és röhög a markában. Mondjuk azt is hozzá kell tenni, hogy amennyire megsajnáltam Stefant, annyira felbosszantott a viselkedése (amit a következő részben le fog művelni Damonnal.) Nos, ennyi lenne. Talán egy új korszak kezdődik? És ha igen, meddig fogunk neki örülni???? Sok-sok kérdés, az egyikre 2 hét múlva már meg is kapjuk a választ :) 

Neked, hogy tetszett az új rész? Mindenki véleményét szeretettel várom. Nyugodtan kommenteljetek :) Puszi és szeretetözön!

5 megjegyzés:

  1. Andieee :) Már hiányoltam az összegzéseidet(mindig jókat nevetek rajta xD Igen, nekem eddig még soha nem tűnt ennyire "valósnak" a Delena, mint egy pár. Csak pislogtam, hogy mi történt Elenával, hogy végre őszinte magával és Steffy-vel.. Én mondjuk nem sajnáltam meg Stefant. Az ő ideje már lejárt, now it's Delena's turn :) Damonre pedig nincsenek szavak..hogy lehet valaki ilyen önzetlen?? Nekem nagyon tetszett ez a rész. És óó amikor fogták egymás kezét, hát nem bírtam abbahagyni a mosolygást. Nagyon kíváncsi vagyok mit fog Elena mondani Damonnek a kövi részben (we need to talk :D) Ha ezt most elcseszik és Elena visszamegy Stefihez akkor megölök valakit.. :D

    VálaszTörlés
  2. Andie, egyetértek, én is nagyon örülök, el sem hiszem, hogy két hete, még lassú tűzön akartam sütögetni Elenát, most meg annyira szeretem Julie Plec mamával együtt. Változik a világ. Lehet, hogy márciusban már megint utálni fogom őket, de most hadd legyek kicsit boldog :)
    Az epizód nekem vegyes volt egyébként, úgy értem, ütősek voltak Elena hallucinációi az elején, pláne, mikor lebökte Jeremyt, de nekem a végére kicsit sok volt már, kezdtem unni, hogy az epizód felét ez tette ki.
    A professzor még mindig kiváncsivá tesz, azt hiszem, sejtem, ki lesz az a nagy gonosz, akiről Pastor Young beszélt a levelében (nem a profra gondolok). Ez a szál még mindíg érdekes, és szerintem a "gyógyír" sem olyan szimpla ügy, mint amilyennek látszik.
    A Delenáról nem mondanék semmit, minden tökéletes volt. Hihetetlenül aranyosak voltak. A Stelena szakításról csak annyit, hogy én is ugyanúgy voltam, megsajnáltam Stefant és tiszteltem is, amiért volt benne tartás, és ő mondta ki, hogy nem akarja ezt tovább, aztán megláttam a promót, meg a bunkó beszólását Damonnak és már el is kapott az undor.
    Klarolineról nem tudom, mit mondjak, nem shippelem őket, de el kell ismernem, nagyon aranyos volt a jelenetük a grillben. Én most Tylert nagyon sajnáltam és szerintem igaza is volt (Trevino pedig nagyon jól játszott, szemmel láthatóan fejlődik szakmailag). És el is értünk az egyetlen dologhoz, ami számomra negatívum volt a részben, az, ahogy Jeremyt felhasználták, és ahogy ismét feláldoztak egy ártatlant Elena megmentésének érdekében. Nem hiszem el, hogy Jeremynek egy pillanatnyi hezitálást sem okozott, hogy kinyírja Tyler haverját, még akkor sem, ha ez Elena érdeke. És mindez a többiek tudtával és aktív támogatásával (Tylert kivéve). Teljesen rendben volt mindenki ezzel, a csupa morál Szent Stefan, Szent Caroline sőt még Szent Bonnie is tudott róla, és nem emelt kifogást. Nem tudom, Elena tud-e róla, de biztosan elmondták neki. Szóval Elena Gilbert élete megint fontosabb bárki másénál :( Damon és Klaus más, rajtuk nem csodálkozom, náluk ez karakterbe illő, de a többiek jobban teszik, ha többé nem ítélkeznek, mert baromira nincs hozzá joguk.
    Ennek ellenére izgalmas a Jeremy szál, várom a folytatást, de most elsősorban a Delena érdekel, és a 7. rész promóra nem találok szavakat, nem is tudom, hogyan bírom ki ezt a 2 hetet!
    Bocs, hogy ilyen sokat írtam, beindultam, mint a rajzszakkör :)



    VálaszTörlés
  3. Isten hozott ismét a köreinkben (Delena köreiben):)! Nagyon hiányoztál ám, és az összegzéseid is. Jó hallani felőled. :)
    De szó ami szó, nem akarok senkit sem ijesztgetni, de csiga vér, szenzációs volt ez a rész, de várjuk ki a vásárt a napjáig! Nehogy megint a Delenások igyák a fekete levest, nem lenne az első alkalom. Én a mondó vagyok, hogy várjuk ki azt a "we need to talk" -ot! :D Ha kéne válasszak az eddigi részek közűl én is ezt választanám, ez a kedvencem, nekem is. Csak tátogtam, nem jutottam szóhoz! Damon .... hát nincsenek szavak. Ian egy fantasztikus szinész aki képes azt a Damont adni aki jó/rossz/gonosz/gyengéd/romantikus... és még sorolhatnám, ugy sem érnek a végére soha! Én nem sajnáltam meg Stefant, kicsi sem. Na, és mit szólnátok egy Stefan&Caroline verzióhoz/váltózathoz? Hmmmmmmmmm.....?

    VálaszTörlés
  4. Én imádtam a részt! Hosszú két hét lesz, és én azért óvatosan várom a folytatást, nem hiszem hogy egyből Damon karjaiban végzi, talán nem is lenne jó, nem tudom. De azt igen, hogy a szülinapomon lesz a rész, és nem akarok csalódni, szóval szép szülinapi ajándékot akarok, legalább egy vallomás jó lenne, és az a táncos kép még egy csókra is ad reményt, de mondom nem élem bele magam, már nem akarok csalódni nagyon :) :)

    VálaszTörlés
  5. Én is imádtam a részt! Mivel jó hírét hallottam, direkt feltankoltam salsa csipsszel és egyéb nassolnivalókkal, és úgy ültem a gép előtt, várva, hogy végre letöltődjön az epizód, mint egy félőrült. És végre nem csalódtam! Tök jó volt, hogy Elena ennyire bízik Damon - ben, meg minden... A kedvenc jelenetem az utolsó Delena jelenet volt, mikor fogták egymás kezét. Elena tényleg olyan nagyon aranyosan nézett Damon - re :) Ja, meg ne feledkezzünk a Stelena szakításról! Az volt benne a legnagyobb pozitívum, hogy most tényleg azért volt, mert Elena már nem szerelmes (vagy már alig) Stefan - ba, és csak rendezték a dolgokat, nem olyan "szeretlek, de nem lehetünk együtt" stílusú. Még csak nem is sírtak! WOW! Már szinte sajnáltam Stefan - t, bár a promóban elég bunkó Damon - nel, szóval...
    Benéztem egy stelenás oldalra, hogy az ellenpártunk hogyan viseli a szakítást. Most éppen a tagadás fázisában vannak, és azt bizonygatják egymásnak, hogy Elena nem ura az érzéseinek, és hogy igenis össze fog még valamikor jönni Stefannal, csak rá kell jönnie, hogy nem való Damon - hoz. Elég durván szidalmazták a Delenát, úgyhogy nem is olvastam tovább.
    Nagyon várom már a 4x07 - et, hogy hogyan fogja Elena tálalni Damon - nek, hogy miatta szakítpttak Stefannal... bár ez a hálaadás nagyon rosszul jött :S Na mindegy, remélem kárpótlásul kapunk pár spoilert.

    VálaszTörlés