Látogatók

2012. november 5., hétfő

4x05 - The Five - Újabb Webklipp - Damon és Elena

Elena viselkedését szóra se méltatom. Komolyan, nem érdemes :) Csak idéznék tőle "It was a mistake" És ezzel el is árultam a véleményemet. Damon viszont...ahwww, még mindig akkkkkkkora nagy forma. Egyre jobban és jobban szeretem ezt a karaktert. Ahogy mondja, hogy " ÓÓÓ...nem mondtad el neki, ugye?"...és az a vadító, észbontó mosoly...olvadok! 
Egyébként itt van egy nagyon jó kis komment youtube-ról : "Stefan is hiding things behind Elena, Elena is also hiding things behind Stefan. "Epic romance" I see >.>"



3 megjegyzés:

  1. Hehe, annak a bizonyos kommentelőnek igaza van :) Csak nem kezd széthullani az Epic romance? X)

    VálaszTörlés
  2. Bizony igaza van nagyon is. Viszont az a sejtésem hogy Elena azt a táncit mondja el Stefannak csak annyi különbséggel hogy rájön hogy tényleg jól érezte magát és nem érdemes tovább tagadni az érzelmeit mert úgy sem megy. Hamarosan be fogja vallani magának hogy szereti Damont idő kérdése.(ha nem történik meg a 6-ik részben a hídon vagy amikor stefannal beszél (szerintem még nem ))

    VálaszTörlés
  3. Tényleg így gondoljátok lányok? Olyan jó lenne hinni ebben, de egyre nehezebben megy! Minden esetre én is ezt sakkoztam ki a spoilerekből!

    VálaszTörlés