Látogatók

2012. október 25., csütörtök

4x04. rész - The Five - Rövid és Bővített promo + a tőlem megszokott aktuális rész összegzése

Spoilerveszély!!!! Huh, nagyon durva résznek nézünk elébe :) Már előre élvezem. Damon és Elena együtt fognak "vadászni", szórakozni, és táncolni XD Ezt el se tudnám képzelni Stefannal...Oh, can't wait!


Bonnie about Elena: "Is this what you want, for her to be like you?" Damon: "She already is like me!" [4x04] 

Miért érzem hogy ennek kurvára nem lesz jó vége? Megint Damont lesz a gonosz bad vampire, aki rosszat akar Elenának, és olyanná akarja tenni amilyen saját maga. Bonnie, Car mindenki ellene lesz. Merthogy inkább Stefanra kéne hallgatnia, Car-nek is bejött. De most komolyan, hova fog vezetni ez az egész? Rossz előérzetem van, nagyon rossz...

Egy nagyon értelmes hozzászólás youtube-n. So true: "I'm getting tired of everyone saying crap to Damon about his choices especially with Elena. Stefan can't drink human blood without going rippery. Caroline's limiting herself to the bags but I'm sure if she's drank fresh she'd go off the rails. Elena's the only one that's eating fresh, so I believe Damon's in the right to teach her how to eat normally like a vampire should. Everyone in town needs to let Damon do what he wants not question it. He's already been through enough don't you think?"

The Rage

Oké, Let's get Started :) Akkor vágjunk is bele. Atyááááááááááááááááááám! Ez már megint egy fantasztikus rész volt. Telis-tele akcióval! Imádtam:) Komolyan mondom, egyre jobb, és jobb a TVD. Nem gondoltam volna. Tényleg nem! Hmmm...amiről Julie beszélt: A változások évada. Én úgy gondolom (legalább is eddig), hogy ez félig igaz, félig nem. Megkaptuk a jól megszokott, hamisítatlan TVD stílust, újításokkal, beleértve vampElenát, aki egy teljesen új küllemet kölcsönöz a sorozatnak. I like it! Hol is kezdjem? Talán az elején :D 1. Haley:  Nos, elsőre nem nyűgözött le Tonkin kisasszony, de jó pont, hogy láttam a különbséget Haley karaktere, és a TSC-s karaktere között. Pedig attól féltem, hogy kb csak Fayet fogom látni benne. Azt azért hozzá kell tenni, hogy roppant idegesítő, ahogyan beszél, de az még idegesítőbb, hogy mindig kinn vannak a nagy fogai XD (Erre mondhatnám, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát, de az kicsit szarkasztikus lenne XD) 2. Bex: Ó, Rebekah...devil Rebekah! Nagyon dög tud lenni, az már biztos. Szinte én is éreztem Elena dühét Bex irányába. Kedvem lett volna nekem is jól megkarózni Barby Klaust XD No, de nem lehetünk ilyen kegyetlenek a TVD egyik legjobb karakterével, ezért hát muszáj volt megsajnálnom őt :) Mindig is tudtam, hogy belül egy érzékeny lány, és ez újra megmutatkozott. Akár az Apriles, vagy Matt-s jelenetnél. (Ami hozzáteszem, kiszámítható volt, de nagyon eredeti). 3. Klaus: OMFG! Egyszerűen hihetetlen ez a hapsi. Annyira evil, hogy az már fáj! (persze jó értelembenXD). Azon jót röhögtem, amikor Damon a megszokott cinizmusával fűszerezve előadta, hogy ismeretei szerint Klausnál nincs nagyobb EVIL a környéken.(persze nem ilyen szóhasználatban). Erre Klaus nagy vigyorral a fején megerősítette ebben. Anyway: Damon-Klaus bromance...nem rossz, nem rossz, de még azért csiszolni kell rajta! Én többet vártam, de jobban meggondolva ez is egy hatalmas előrelépés, tekintve, hogy Damon tiszta szívből gyűlöli őt. (érthető, hisz kb tönkretette Elena életét, és hát tudjuk, hogy Damon mindennél jobban szereti Elenát...ohfuck! Ez olyan romantikus, és szomorú. HÁt, a viszonzatlan szerelem suck. Nah, de eltértem a tárgytólXD. Amondó vagyok, hogy Klaus karaktere még mindig kell a TVD-be, mert üdítően hat rá. Én még mindig nem untam meg! 4. Tyler: Most számomra érdektelen volt. Nem is értem miért említettem meg. Nézzétek el nekem XD 5. Caroline: Szeretem Cart. Méghozzá a Car-Stefan párost is! Sőt, én el tudnám őket képzelni együtt. (Mert valljuk be Klaroline-nak kb annyi az esélye, minthogy én leszek az USA elnöke. De azért majd nézzétek a híreket, hátha a mostani választásokon lenyomom Obamát XDDDDDDDD) Carolinehoz kapcsolódva, szerintem az egy hülyeség, hogy Stefan miatt lett ilyen jó vámpír. Stefan lenne az oka, hogy ilyen jól kezeli a vámpírlétet? Nah, várjunk csak. Először bunnykra vadásztak. Oké, ez bejött. De én úgy tudom, hogy Caroline tasakos véren él. Itt van egy kis bibi, nem? Jójó, abban talán igaza van Carn-nek, hogy amikor vámpírrá vált, Stefan segített neki legyűrni azt a késztetését, hogy széttépje, és jól kibelezze Matt-t (oh, mily kár érte..). 6. Stefan: Ó, a nap hőse. Bocsánat, a TVD hőse. Just kidding! Totál őszinte leszek...szimpatikus volt ebben a részben. Sőt, a Carolineval folytatott beszélgetése is valamelyes meghatott. Plusz, el se hiszem, hogy ezt mondom, de a Stelena MÁR MEGINT MAJDNEM szexjelenet (ez azért vicces, nem?) igen ütősre sikeredett. Végre elhittem, hogy Elena és Stefan között van olyan dolog amitől a pici rippernek feláll a zászló XDDDDDD És akkor jöjjön a fekete leves. BUMM! Elena hirtelen Damont látta magán Stefan helyett. Ami még jól is elsülhetett volna (öhm, nem rosszra gondolni:)), ha nem bassza le magáról. Ennyit a Delena 'Never ending Love story'-járól. DE, mert mindig van 'de', külön öröm volt számomra, hogy nem azért fantáziálgatott Elena Damonról, mert ivott a véréből, hanem mert a mi kis vadászunk megmérgezte. Szóval nem lehet ráaggatni (persze, persze a Stelenások nyilván ezzel jönnek), hogy csak az ital beszél Elenából. Oh, sziporkázom már megint :D Visszatérve Stefanra, kellemes csalódás volt. Bár a motorozós részt kihagytam. Annyira felesleges volt ebbe a részbe, hogy az nem igaz. 7. Jeremy: még mindig cukipofa. És nagyon bejött a little Jeremy-Damon bromance, amikor mondta Damonnak, hogy "Megmondtam, hogy tudok badass is lenni." Erre Damon lepisszegi. (L) Kicsit olyan nagytesós beütést keltett. Imádom! Még jó, hogy  Damon egyszer kinyírta, így tuti jóban lesznek. Valahogy ez egy TVD folklór, ahogy egyik jó barátom mondaná. Az utálatból születnek a legnagyobb barátságok. Persze, azért az túlzás lenne, hogy mély kapcsolat alakulni ki Jeremy és Damon között, de...reménykedni lehet, nem? Végül is Damon 2x Alaricot is kinyiffantotta, és mégis vele volt talán a legmélyebb kapcsolata (Elenáról most ne beszéljünk, mert arról ennél is többet tudnék regélni...). Jó volt látni azt, hogy Jeremy, Damon, és a vámpírok oldalára állt, a vámpírvadásszal szemben, ahhoz képest, hogy most már tudhatjuk, benne is vámpírvadász vér csörgedezik. 8. Dr. Fell, azaz Meredith: Rendben, kitett magáért. Én nem igazán kedveltem a karakterét, de most ő is szimpatikus volt, a férjével egyetemben XD Jó volt látni, ahogyan helyes útra akarta terelni Damont. És a végén meg is lett a hatása. Ahogy az eddigiek alapján lejött, nem hiszem, hogy ő lesz Damon ivócimbije , inkább valami lelki tanácsadónak mondanám :) Hoppá, lehet, hogy a kettő egy és ugyanaz? Na, majd meglátjuk. Mindenesetre én shippelem ezt a "bromance"-t.Najó, ez így hülyén hangzik, de értitek:) 9. Elena: Fúha! Nagyon badass. Nina jól alakította a dühös, haraggal teli Elenát. Számomra idegen volt ezen oldala Elenának, és itt mutatkozik meg a "Változások évada" szlogen. Szerintem Nina egyre jobb színésznő, és ez a sorozat színvonalát is növeli. Volt egy bizonyos jelenet, amikor csak úgy felforgatta Damon szobáját, whisky kutatás gyanánt, ami álcázása volt Elena kicsiny tervének, hogy megkarózza Bex-t! De persze közbeszólt Szent Stefant és romba döntötte ezt a badass Elenát is :) Neeeeem, csak viccelek...again :) Most nagyon is bírtam Stefant. Egy; mert nem  mondott hülyeséget. Kettő; mert így Bex is él és virul. No meg még több ezer vámpír! Szóval a lényeg...a vetkőzős jelenet :) Elena drága igen csak magában akarta tartani a Damon iránti vonzalmát. Örülök, hogy a TVD még mindig kihasználja Ian megaüberszexi kinézetét, így most megint megcsillogtathatta meztelen, izmos, szemet gyönyörködtető felsőtestét. A legjobb, hogy ez Elenának is tetszett, csak kár, hogy nem vallaná be az istenért sem. Megmosolyogtatott Damon beszólása "Itt maradsz a show-ra, vagy....?". Hát Elena a helyedben én ott maradtam volna végignézni a showt, sőt utána még be is szálltam volna szereplőnek! Damon amikor kigombolta a nadrágját...hogy is mondjam...néztem volna tovább a jelenetet :) Komolyan, ha én így néznék ki egész nap csak ölelgetném magam :D És még valami: J.P ellopta az ötletemet!!!!! :D Az If you wanna see ma naked c. írásomban nagyon is hasonló jelenetet írtam le :D Kis hamis....bárcsak az összes fictem alapját ellopná:P 10. És ha már Damonról volt szó: Áh, egy ISTEN! Már megint nagyot alkotott. Connor-Damon-Klaus jelenetben brillírozott. Ott is elszórt pár cinikus beszólást. Öröm volt hallgatni, és persze nézni. Ó, jaj, a mi Damonunk nem csak szarkasztikus hozzászólásaival emelte a pompa fényét, hanem az érzékeny oldalával is. Ugye eredetileg el akarta hagyni M.F-t miután kinyírta Connort, de a végén (szerintem Dr. Fell hatására) mégis csak úgy döntött, hogy marad, és segít Elenának, hogy megtalálja a helyes utat annak érdekében, hogy egy legyen közülük. Azaz megtanítja, hogyan valósuljon meg a "be a vampire". Nos, ennek én örülök. Nagyon is. Mert én Damon módszerét jobban preferálom. Csak nem szeretném, hogy a vége bukó legyen. Gondolom érzitek a kontrasztot. Stefan (állítólag) Caroline-nak sikeresen segített, Elenának pedig Damon fog segíteni. Remélem nem az lesz a vége, hogy Elenából egy újabb rippert akarnak csinálni, és esetleg ezt Damon hozná ki belőle, így hát visszakanyarodnánk Stefan módszeréhez. Tudjátok, Damon a bad guy! Mert ne feledjétek, lesz egy olyan rész (talán a következő?), amiben Caroline és Elena összetűzésbe keverednek. Carolinenak nem fog tetszeni Elena viselkedése. Ebből megint mi lesz? Tipikus...Damon elrontja Elenát! És végezetül az epizód legjobb részéről - legalább is számomra az volt. - : Elena amikor újra behallucinálta Damont. Elena a kérdésére (Miért gondolok rád - állandóan - ?) a saját hallucinációja, azaz Damon adta meg a választ: " Mert most már vámpír vagy. A belsőd - egy részed - tudja, hogy sokkal jobban hasonlítasz rám, mint rá (Stefen)" Hopp-hopp! Mint már írtam, ezt nem azért halluzta be, mert ivott Damon véréből, hanem mert a szervezetére így hatott a méreg. Szerintem ez egyet jelent, de többféleképpen reagálhat rá Elena (a továbbiakban). A kérdés már csak az, hogy nekünk Delena fanoknak melyik felel meg. Szóval mit is takar? Azt, hogy az ember Elena Stefanért kiált, azonban VampElena Damonért ordít. Ez nekünk jó? Hogy vámpír Elena sokkal jobban hasonlít Damonra? Damon az ember Elenába szeretett bele. Megelégszünk azzal, hogy Őt csak a vampElena szeretheti? Mi van akkor, ha Elena azért is elnyomja magában a vámpír lényét, és a végén megmarad ugyanannak az embernek, aki volt? Azaz még mindig Stefanért dobogna a szíve. Persze, máshonnan is megközelíthetjük a dolgokat. Ha Elena vámpírként olyan mint Damon, akkor kézenfekvő, hogy egyszer beteljesül a Delena. Miért? MERT  ELENA VÁMPÍR:) Egyébként szerintem egy kis ideig majd örülhetünk ennek, aztán back to the first line...Újra Stefan lesz az Ő big szerelme. És vajon miért? Mert egyrészt fél, másrészt nem akar olyan lenni, mint Damon. Ez itt a kulcs. Nah, de most már zárom soraim. Rengeteget írtam. Kíváncsi vagyok kinek volt idegzete ezt az egészet elolvasni. XD Have a nice weekend!

u.i. Bonnie hova a frászba tűnt? Nem mintha annyira hiányoltam volna, de úgy tudom, hogy ő is végzős. Vajon M.F-i gimiben is csak három igazolatlan hiányzást lehet összegyűjteni? XDDDDDDDD


Ki, mit gondol erről a részről? Nektek, hogy tetszett? Kíváncsi vagyok mennyire értetek velem egyet:) 

8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hmmm. Egyre jobb ismertetőket írsz :)))) Nem akarok hosszan véleményezni, de eddig imádom ezt az évadot! A nyáron nem gondoltam volna, hogy ezt fogom írni, de teljesen visszatértem fangirl üzemmódba (van olyan, hogy fanwoman?), annyira tetszik a sztori, pedig szerintem ez most nem volt annyira akciódús, mint az előző, és ott volt az a béna motorozás, de legalább törődnek végre a karakterekkel is. Üdítő látni, hogy a szereplők BESZÉLGETNEK egymással, és nem csak elképzelnünk kell, hogy szoktak néha azt is. Na jó, az évadnyitót nem igazán, de az előző kettőt imádtam, és vámpi Elena is bejövős kezd lenni. Remélem, tudják tartani a tempót az évad további részében és nem nyálasítják el úgy, mint az előző évad végét.

    VálaszTörlés
  3. Andie tetszik véleményed nagyon. Viszont szerintem nem kell félned lehet hogy mindenki azt hiszi hogy Damon rossz útra akarja vinni Elenat, de ez nem igaz. Amúgy meg Caroline meg tasakos véren él úgy hogy nem tudom mit papol amikor neki sem jött be a bunny diet. Inkább ne szóljon egy szót se. Az meg a másik, hogy Elena már nagy kislány tud egyedül dönteni ha nem akarná és ha azt hinné Damon rossz irányba viszi nem ment volna bele hogy Damon tanítsa. Se Bonnie se Caroline nem ismeri igazán Damont csak ítélkeznek felette, viszont Elena igen tudja, hogy milyen igazából és azt is, hogy már soha nem ártana neki hiszen mindennél jobban szereti. És Elena is őt. Amikor majd eredménye lesz hogy Elena tud magán uralkodni és nem öl meg senkit akkor mindenki belátja hogy tévedett.(szerintem valakit meg fog ölni de nem szándékosan). Egyre világosabb számomra hogy Elenát befolyásolják a többiek ezért nem meri vállalni az érzéseit Damon iránt de rá kell jönnie hogy úgy kell cselekednie ahogy neki jó amit ő szeretne és ahova a szíve húza nem amit a barátai elvárnak tőle.

    Inkább a Stelenasoknak van félni valójuk szerintem és az a hír járja hogy Tyler nincs benne a 6-ik részben ezek szerint mégsem Caroline és ő szakít hanem valki más? Ki tudja?

    VálaszTörlés
  4. Nem nyujtanám fölöslegesen a dolgokat a lényegre is térek:Damonról van szó, egy ISTEN! Már megint nagyot alkotott. Connor-Damon-Klaus jelenetben egyenesen IMÁDTAM a PASIT! A beszólásaival emelte a TVD szinvonalát, ami sztem spontán zuhanó repülésbe kezdett. Ne legyek szemét Klaus is belevaló kezd lenni, csak az a kérdés, hogy meddig tart nála. Birtam őt is. Na jó, oké, mindenkit kivétel Szent Stefant, bocsesz semmi bajom Paulal de az Paul és nem Szent Stefan, ez a karakter valahogy első perctől nem jött be nálam. Ami pedig a MEGINT MAJDNEM szexjelenet illeti, ez a lényeg MEGINT MAJDNEM szex, remélem ennyinél is maradnak. Inkább bejönne/jobban hangzik a Damon&Elena MEGINT szex. Elenavamp is isteni volt, valahogy hitelesebb mint az a "szende" kis tini csaj akit alakitott eddig. Andie ha tényleg kiváncsi vagy, hogy hányan olvassák el amit irsz csak nézz rá a "Látogatók" nevüfeliratra és mindjárt meg is van a teljes képed a tuti válaszra. Na, akkor pusszi.

    VálaszTörlés
  5. Még egy megjegyzés: Akkor most Klaus és Elena is "személyes" viszonyba kerültek ? XDDD

    VálaszTörlés
  6. Hát, wow :) Nekem, miután megnéztem a részt, még volt idegzetem végigolvasni :D. Én egyet értek veled! Szerintem Elena vámpírrá válása határozottan jót tesz a Delenának. Na, meg a TVD - nek :) Bár és Stefannal sosem tudok igazán szimpatizálni, most majdnem sikerült :)

    VálaszTörlés
  7. elló mindenki :) HÁHÁ. Először is eewa drágám: igen, ez vicces kérdés. Ezen én is elgondolkodtam. A motorozás igen gagyisztikus volt. Ez tény. Nekem most ez is nagyon bejött. Nem tudnék választani, hogy melyik volt a 3 rész közül a legjobb. Talán a 2. De ez is épp annyira eseménydús, és akciódús volt (kevesebb Delenával). Haha, és köszike a bókot. Tényleg egyre jobb összegzéseket írok. Elmehetne egy rögshotnak XD Lorena: Nem is mondasz hülyeséget, a többiek befolyásolják, de én úgy érzem, hogy azért ő maga is benne van az úgymond félelmében. Azaz, nem akar Damonra hasonlítani. Valahogy úgy érzem, hogy elítéli őt. Legalább is eddig ezt hittem, lehet ez változni fog, mivel tőle kért anno segítséget, és most is simán beleegyezett, hogy tanítsa őt. Én azért parázom, hogy megint Damont hozzák ki bűnbaknak ebből az egészből, pedig mindenki tudja, hogy Stefan miatta tudja kontrollálni magát. Maresz drága: Látom még mindig oda vagy Damonért. Öröm ezt olvasni :) Vicces, hogy én még most Stefan is bírtam. Nem gondoltam volna. Igen, én is szeretném, hogy Damon-Elena szex legyen, és szerintem ezt az alkotók is tudják. Sokan erre vágynak. Egyszer már meg kell adni. Nem kerülhetik ki. ElenaVamp isteni :) Én imádom. Valami színt visz a karakterbe. Dögös, vad, és még sem Kathrine :) "ndie ha tényleg kiváncsi vagy, hogy hányan olvassák el amit irsz csak nézz rá a "Látogatók" nevüfeliratra és mindjárt meg is van a teljes képed a tuti válaszra. Na, akkor pusszi." Aranyos vagy :) De ez csak azt mutatja hányan kattintanak az oldalamra, nem biztos, hogy el is olvassák az írásaimat. Mindenesetre biztató, bár ez most nem tudom, hogy jött ide. Sinéad: Volt erőd elolvasni? :) örülök, és annak is hogy egyetértesz velem. Látom te is nagy hardcore Damon fan vagy. Helyes, helyes :)"Bár és Stefannal sosem tudok igazán szimpatizálni, most majdnem sikerült. " Úgy látom ez egy nagy szó. Hihi. Köszönöm, hogy írtál. MIndenkinek köszönöm, hogy írt és megosztotta a véleményét velem. Pusziii

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok csajok!1:köszönöm nektek,hogy ezen oldal segítségével el tudok csacsogni veletek a sorozatról.Valahogy egyedül maradtam ezzel!:-( Na mind1,a lényeg:Ez a rész is isteni volt.Baromira bejött. Bennem is felmerültek azok a kérdések, amiket ti is feltetettek.Lorena: én is úgy gondolom,hogy Elenát befolyásolják a többiek,de van egy olyan érzésem,hogy erre ő is rá fog jönni,és változni fog,amikor már túl jutott ezen a dolgon.Remélem hamarosan eljön a mi, vagyis a Delenások ideje!Különben nekem az a jelenet is bejött, amik Elena és Bex a suliban dobálóznak a cerkával.Stefan nekem is szimpibb volt most,de csak egy kicsit.Soha nem fogok tudni vele teljesen azonosulni,én teljes mértékben DAMON fan vagyok.A szex jeleneten sírtam a röhögéstől,bár a halucinácíó szupi ,volt.Elenának már ebből a 2 majdnem szexből rá kellett volna jönnie,hogy nagyon rosszul választott.Még egyszer:DAMON a király!!!! Zárom soraimat:Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés