Látogatók

2012. szeptember 23., vasárnap

Újdonságok :)

Halihó Mindenki :) Nos, mint látjátok van 1-2 változtatás az oldalon. Szerencsére a hátteret  át tudtam varázsolni, és pár dolgot megjavítottam, DE (igen, sajnos mindig van de...) a régi bejegyzéseimben ahol van feltöltött kép vagy gif azt sajnos nem jeleníti meg az oldal. Ez ügyben már nem tudom, hogy mit tudnék tenni. - Majd még próbálkozom, hátha....- Más; Az írással el vagyok maradva, tekintve, hogy nem egy oneshot-m áll befejezetlenül, de azért minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy ez ne maradjon így, amennyiben az időm, és elmém engedi XD És akkor jöjjön a kellemesebb rész; Hoztam nektek egy képet, gif-t, és pár vidit :) A facebook-s oldalon találhattok új képeket Nina-ról, 4x02. rész Still képeit, 4x07. rész forgatási képeit, 4. évados promóciós képeket, és még több újdonságot (többek közt a 4x01. rész ELSŐ betekintéseit). Ne habozzatok felkeresni! (Jobb oldalt megtalálhatjátok a linket, katt a képre!) Puszi 
 Ugye milyen dögös? :P

2 db Delena videó, és egy Stefan-Damon bromance-s (A zene és a vágás miatt érdemes megcsekkolni)






4 megjegyzés:

  1. STefan a háttereden????!!!! de amúgybnagyon bejövőőős az oldal:D:D mondjuk a szent stef helyett jomot, vagy jeremyt raktam volna be, de így is cool:D örülök, h meggyógyult a blogod:S sok pusziii.D:D (L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ha lett volna olyan kép ahol Jer van, vagy Jomo akkor őt raktam volna. De mivel Ők 3an (elvileg) a főszereplők...ezért :D Hát azért azt nem mondanám, hogy meggyógyult a blog...a régi képeket, gif-ket nem jeleníti meg. Új blogsablon kellett csinálnom, meg minden mást megújítani. no mindegy. Azért köszike (L) Imádat. Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Törlés
  2. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD S megelőzött én is azt akartam kérdezni h mi a reteknek van stefan a háttéren és rondítja el az egészet és miért nincs akkor inkább klaus?! :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Nirviiiiiiiiiii :D Ne kötöszködj!!! XD tudod hogy Stefan a szívem csücske (de pszt!). :DDDD

    VálaszTörlés