Látogatók

2012. június 8., péntek

MINDENKI AKI A BLOGRA TÉVED AZ OLVASSA EZT EL!!!!

Elég sok munkám van ebben a blogban, sőt még több munkám van abban, hogy az ide látogatókat szórakoztassam az írásaimmal. Én NEM, még egyszer kihangsúlyozom NEM teszem kötelezővé, hogy írjatok kommentet az írásaimhoz, vagy, hogy bármilyen véleménnyel is illessétek, és azt itt ki is nyilvánítsátok, DE én is ember vagyok, és jól esik a pozitív visszajelzés, vagy netalántán az ÉPÍTŐ kritika. Az építő kritika alatt nem azt értem, hogy egy 18 karikás írásban az ajak szóra a húspárna szót használom szinonimaként. Persze, ha valaki a lentebb meghirdetett versenyt megnyerni, akkor ezt a frenetikus szót lecserélem. Én, és még pár blogtársam, nevezetesen Sleepy, és Nirvana, akik annyi erőt, energiát belefeccölnek abba, hogy TITEKET szórakoztassanak igazán megérdemelnék, hogy chatbe, vagy kommentbe annyit írjatok, hogy  "bú, jó amit csinálsz, így tovább". Persze csak akkor, ha tetszik a blogja, és rendszeres látogatója vagy. Kihangsúlyozom, ezeket nem azért írom, hogy kikényszerítsek belőletek bármiféle visszajelzést is, csak szeretném ha megbecsülnétek a munkámat, munkánkat! Tisztelet a kivételnek. 

7 megjegyzés:

  1. Szerintem az összes irásod önmagukért beszél, nem kell ide kritika vagy akár komment. Nagyon tetszik amiket eddig olvastam töled/töletek nem beszélve a téma körröl. Hüséges DELENA fan vagyok és maradok is. Ergo csak gratulálni tudok nektek/neked, ami a legutolso irasodat illeti,hát egyszerüen tökéletes. Always and forever DELENA!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves maresz : Köszönöm szépen, tényleg örülök, hogy tetszenek az írásaink, írásaim. Hűséges DE rajongóként meg pláne :) Amúgy nem azért írtam ezt a bejegyzést, hogy most mindenki árasszon el kommentel, csak azért mert néha nálam is betelik a pohár, és ha nem látom azt hogy van miért csinálnom azt amit csinálok...akkor születnek meg az ilyen bejegyzések :)Nem is azt mondom, hogy mindenki ömlengjen, hogy milyen jó az oldal...szívesen fogadom az építő kritikákat, amiket fel tudok használni..:) Mindenesetre még egyszer KÖSZÖNÖM, hogy írtál. Tényleg :) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Andie szerintem ne vedd magadra ezt a húspárnásat :D A többiek már mindent leírtak,
    tehetségesen írsz és érdemes ezt az oldalt látogatni mert naponta hozod a friss híreket és látszik, hogy sok munkád van benne. De néhányan mindig találnak valamit amibe beleköthetnek.

    VálaszTörlés
  4. Rancs :) Aranyos vagy. Hát..én is emberből vagyok...ezért megengedem magamnak, hogy néha napján ideges legyek. Ez volt tegnap :) De amúgy tudom én, hogy sokan megbecsülik az oldalt, meg szeretik az írásaimat, írásainkat...csak tudod, néha betelik a pohár:) Viszont NEKED köszönöm, hogy rendszeres látogatója vagy a blognak. Puszi (L)

    VálaszTörlés
  5. Drága Andie, mondjam, hogy olyan kurva jó az oldalad? Meg a Sleepyé és Nirvié is? Tudod, hogy imádat van, TRIUM + 1 <3! ;)
    Az ér, hogy én fb-n szoktalak Titeket dicsérni?

    VálaszTörlés
  6. PERSZE H ÉR!! IMÁDUNK BARBIII!!!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  7. Nem omlengesnek szantam amit irtam, komolyan is gondoltam. En sem vagyok am az a hizelgo tipus. Szerintem mind a 3-an nezzetek meg az oldalatok latogatottsagat!!!!!!!! Ez tenynleg nem mond nektek semmit???? Pedig kellene!!!!!!!!

    VálaszTörlés