Látogatók

2012. március 29., csütörtök

3x18. rész elsőkézből - SPOILER - Aki még nem látta, csakis saját felelősségre olvassa el XD

Nos, nagyon nagyon nagyon jó rész volt. Végre egy kis izgalom, azonban voltak hiányosságok: Damon durva megkínzása nem is Bex nevéhez köthető, hanem inkább Klaus ( hiába, nem csalódtunk benne). A készítők megint csavartak egyet a story-n, szóval Nirvi megnyugodhatsz, Klaus élni és virulni fog még elég hosszú ideig. A nagy kérdés, volt-e DE csók? Ha igen, akkor a valóságban? Nos, a válasz: Nem tudni...viszont a DE jelenet csak álomban volt. Bex igen kifinomult elmebeli kínzását láthattuk:) Én megmondtam, hogy nem valóság lesz :) Egyébként azt a jelenetet igen jól megcsinálták, csak kár hogy rövidke volt. Stefan még mindig ugyanolyan buta, mint volt.  Jah, és méghozzá megint elővette a  pöcs énjét. Újra rávilágított arra, hogy a kis bosszúja fontosabb, mint a testvére. Defanból már megint csak úgy tűnt, hogy Damon létezik...remélem újra visszahozzák a Brotherly-love-t:) Viszont, ha már az idősebbik Salvatoreról van szó; Damon megint csak hős akart lenni, akaratán kívül is. Szóval imádom, mint mindig (L) Bonnie-t nagyon sajnáltam ebben a részben, pedig nem a szívem csücske. Szegénnyel mostanság annyira rossz történik:(Hálllelúúújá, Finn már nem fogja megtanulni az Iphone használatát :) Viszont azt nagyon sajnálom, ami Sage-l történt. Bírtam ezt a karaktert. Jó volt újra látni Klaust, hiányzott már:) Hihetetlen, milyen "embert" szül, ha a magány gonoszsággal párosul. Car-Ric jelenet nagyon  megható volt. Ezért jó pont a készítőknek:) Ellenben nagy hiányossága a résznek...a végén nem volt DE jelenet, pedig azért egy aggódó Elenát megnéztem volna. De ennél fontosabb is történt. Elena megmondta Stefannak, hogy sohasem szűnt meg iránta a szerelme. És ekkor üvölthetnénk fel, hogy WTF? De, most jön a poén. Stefan, azt mondta, hogy Ő is szereti, de ez az egész az Ő hibája. És, hogy tudja, hogy beleszeretett Damonba. Erre Elena értetlenkedik egy cseppet, majd Stefan megkérdezi, hogy érez-e valamint Damonci iránt. éssssssssss Elenának mi a válasza? Kapaszkodjatok meg...NEM TUDJA, hogy mit érez. ( Amúgy az arcán látszik, hogy kurvára nem meri bevallani Stefannak). Egyébként a pöcs Stefan után, felüdülés volt a bambiszemű-t nézni. Ha már lehet a kettő közül választani, akkor inkább ez. BTW: Jobban örültem volna, ha azt mondja Elena, hogy igen, szerelmes Damonba...DE, mikor megláttam a kövi rész előzetesét, hát elaléltam. Április 19 tömény Delena rész lesz!!!!!!!!Ahogyan mondta Sleepy TESÁM, kell romantikus moteles jelenet, és meg is fogjuk kapni! (L) Már alig bírok magammal!!! Nagyon be vagyok zsongva!!! És Ti???:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése